کاربر گرامی، ضمن سپاس از بازدید شما از فروشگاه استارموبو، به اطلاع می‌رساند موارد مندرج در این صفحه در خصوص قوانین و شرایط استفاده از خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه می‌باشد.

با توجه به این مطلب که تمامی فرایندهای تعریف شده در فروشگاه اینترنتی استارموبو منطبق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است، لذا هرگونه استفاده شما از خدمات و اطلاعات سایت مبنی بر پذیرش این قوانین و هرگونه تغییرات احتمالی است. لازم به توضیح است که هر تغییری در روش‌ها و یا فرایندهای سایت، در همین صفحه به اطلاع کاربران می‌رسد.

از دید فروشگاه استارموبو، کاربر به شخص حقیقی اطلاق می‌گردد که به هر طریقی از اطلاعات موجود در سایت و مشاوره کارشناسان فروشگاه از طریق راه‌های ارتباطی تعریف شده بهره برده و مشتری، به هر شخص حقیقی و حقوقی که در سایت ثبت‌نام و اطلاعات لازم را در سایت ثبت کرده باشد گفته می‌شود.

ارتباط با مشتریان استارموبو

راه‌های ارتباطی با فروشگاه استارموبو از طریق تماس تلفنی با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی، صفحه تماس با ما و یا ارسال ایمیل به starmobo.com@gmail.com می‌باشد. بدیهی است در صورت ثبت‌نام کاربر در سایت، موافقت خود را با تماس‌های تلفنی، ارسال پیام کوتاه و ایمیل از طرف فروشگاه استارموبو اعلام نموده است. این ارتباطات می‌تواند به منظور پیگیری سفارشات و یا پاسخگویی به پرسشهای کاربران، اطلاع رسانی برای جشنواره‌ها و فروش ویژه و یا پیام‌های مناسبتی باشد. در صورتی که کاربر بدون داشتن حساب کاربری اقدام به ارسال پیام و یا پرسش از گروه کارشناسی و یا فروش فروشگاه استارموبو نماید، از طریق اطلاعات داده شده توسط کاربر با وی تماس گرفته خواهد شد. در صورت عدم ثبت اطلاعات درست (شماره تماس و ایمیل) مسئولیت هرگونه نقص در اطلاع رسانی بر عهده کاربر می‌باشد.

محتوا و حریم شخصی

اطلاعات موجود در سایت www.starmobo.com، اعم از مشخصات فنی کالاها و مقالات با نهایت دقت و طبق اطلاعات منتشر شده در سایت شرکتهای سازنده و یا با ذکر منبع می‌باشد.

تمامی اطلاعات شما اعم از اطلاعات شخصی مندرج در حساب کاربری و یا سوابق فعالیتها و خرید شما از فروشگاه، محرمانه تلقی شده و تا حد امکان از آن محافظت خواهد شد. بدیهی است کاربران بایستی اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود را حفظ نمایند. در صورت فاش شدن اطلاعات توسط شخص کاربر، گروه فروشگاه استارموبو مسئولیتی در قبال هرگونه سوء استفاده از حساب کاربری مشتری ندارد اما در صورت اثبات سوء استفاده از حساب کاربری مشتری، در حد توان همکاری لازم را خواهد نمود.

سفارشات

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده به وسیله تماس تلفنی و در صورت عدم پاسخگویی از طریق ارسال پیام کوتاه و ایمیل پیگیری می‌شود. تلاش ما بر آن است تا به تمامی سفارشات پاسخ مناسب و در خور داده شود. لازم به ذکر است در صورتی که پس از ثبت سفارش مشتری، موجودی کالا به پایان برسد، زمان مورد نیاز برای تامین مجدد کالا به اطلاع مشتری خواهد رسید. در صورت تمایل به انتظار برای ارسال کالا، طبق زمان اعلام شده برای مشتری ارسال خواهد شد. همچنین مشتری می‌تواند کالای سفارش خود را با کالای دیگر جایگزین نماید که در این صورت بایستی از طریق هماهنگی با ما اقدام نماید. در هر حالتی هم حق لغو سفارش و استرداد وجه برای فروشگاه استارموبو محفوظ است.

از آنجا که قیمت کالاها در سایت فروشگاه استارموبو پس از تغییرات قیمت در بازار روز تغییر می‌یابد، در صورتیکه برای سفارش ثبت شده نیاز به تامین کالا باشد با قیمت روز مجددا محاسبه می‌گرد. همچنین در صورتیکه سفارش بصورت پرداخت در آینده و یا واریز به حساب ثبت شده باشد در زمانی که اقدام به پرداخت نمایید مجددا قیمت کالا محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است که سفارشات پرداخت نشده فقط تا ۲۴ ساعت معتبر بوده و پس از آن ابطال می‌گردد. در صورت تصمیم به خرید کالا بایستی سفارش جدید ثبت گردد.

مشتریان گرامی بایستی هنگام خرید از سایت، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل ثبت کنند. مسئولیت هرگونه نقص در اطلاعات وارد شده در سفارش اعم از شماره تماس، آدرس، کدپستی و نام تحویل گیرنده با مشتری است. با این وجود پس از ثبت سفارش کارشناسان روابط عمومی فروشگاه استارموبو جهت اطمینان از صحت اطلاعات با مشتری تماس گرفته و سپس نسبت به ارسال کالا اقدام می‌گردد.

در صورتی که مشتزیان عزیز طبق 7 روز گارانتی اصالت فیزیکی قصد مرجوع محصولی رو داشته باشن، فروشگاه موظف میباشد تا هزینه خریدار طبق فاکتور خریداری شده به جزء هزینه مرجوعی که به عهده خریدار است را برگشت دهد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

روش ارسال کالا طی فرایند خرید توسط مشتری قابل انتخاب است. ارسال کالا از هر طریقی که باشد، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. در صورت مشاهده اشکال ناشی از صدمه حین حمل توسط پیک ، حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری، مراتب را به واحد فروش اینترنتی فروشگاه استارموبایل اطلاع دهید تا پیگیری لازم انجام شود. پیگیری و تعویض کالا در صورتی قابل انجام است که کلیه محتویات بسته بهمراه فاکتور خرید ارسال گردد.

محصولات

محصولات فروشگاه اینترنتی اعم از باتری موبایل دارای دو نوع کیفیت اورجینال و باتری شرکتی میباشد. در هنگام خرید به کلمه اورجینال که کیفیت اصلی باتری میباشد دقت نمایید

گارانتی فروشگاه استارموبو

تمامی باتری های فروشگاه استارموبو دارای گارانتی سه ماهه میباشد. در صورتی که باتری خریداری شده ظرف 7 روز تست شده باشد و ایرادی داشته باشد این فروشگاه موظف میباشد تا باتری را تعویض یا پس بگیرد.

مواردی که شامل گارانتی نمی باشد

-متورم شدن باتری

-خسارت وارد در اثر ضربه یا آبخوردگی

-هر گونه تغییر در ظاهر باتری

-پاره شدن فلت باتری